سلام

خرید بک لینک

بـآز آمــבمــ..

بـﮧ جـآيــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ..

بـﮧ يـڪ اتـآقــ سيـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ

פֿـلـوتــ مـלּ و سيــگـ ـــآرمــ...

בوبـآره مـےלּـويسمــ از פـرفـ ـهـآيــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ..

يـڪ בلــ پـر از رويـآـهـآے وآهـــے..

ايـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از هميـشــﮧ...

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

בرב בارم

جسمـے نیستــ نـﮧ

همـﮧ اش روפـے استـــ

امــا چـﮧ ڪنم ڪـﮧ روح آلـــوבه ام جسمــم را פـصار ڪـرבه

בیگــر نـﮧ جسمــے نـﮧ روפـــے و نـﮧ هیــچ یـ ـاسے

בرב را نمےشنــاسـב

و لعنتـــ بـــر آלּ زمانــے ڪـﮧ בرב را مرهـــم بـפֿـوانیـــم.

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

بـآ مـטּ لـج نڪـטּ بغــض نـفهمـ !

ایـטּ ڪہ خــوבت رآ گوشـہ ے گـلو قـآیـمـ ڪنـے ،
چـیزے رآ عـوض نمـے ڪنـב ...
بـالآخـره یـآ اشڪ میـشـوے
בر چـشـمـآنـمـ
یـآ عُـقــבه בر בلـمـ



بازگَشتَت بیہ בُنیاے مَـטּ

رویاے مَحال شَبهاے مـَטּ اَستــ

رویایے ڪِہ
میـבانَمــ
مُمڪـِטּ نمِیشوَב
"هیچــ وقتــ"..براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

نه حوصلـــه ی دوســـت داشتــن دارم

نه می خواهـــــــم کسـی دوستـــــــــم داشتـه باشد

ایـن روزهـــا ســـــَــــردم ...





مثـل دی , مثـل بهمـــن, مثـل اسفنــــــد

مثـل زمستــــ ـــــان

احســــــاسـم یـخ زده

آرزوهـــــــــایـم قندیــــل بستــه

امیــــــدم زیــر بهمــن ِ ســرد ِ احســاساتم دفــــــــن شـده

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

زخمی در پهلویـم است..

روزگار نمک ـ ـ می پاشــد..

و مـن به خــود می پیچـــــم..

و همه فــــکر می کنند می رقـــصم..
پنجــره ها کلافـ ـه اند از سنگینــی نگـاه منتظـــرم ...
اگر نمی آیــی اینـقدر پنجــره ها را زجــــر ندهم چشم هایــم به جهنـم...!!

تنه

مــــیـدانــــــی ؟
همه را امـــتــحــــان کــــــــــــــرده ام !
قرص خــــواب و مـسکن
روانـشـنــــاس
خــــنـــده هـای زورکــــی . . .
هـنـدزفـری تـوی گـوش و گــــریــه کـردن
ســــیـگــــــــــــــار و مــشــروبـــــــــــ . . .
دوســتـــــــــــان جـــــدیــد. . .
دل من این حـــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !
آغــوشـتـــــــ را مـیـخـــــــــــواهـم . . .

بـــــــرگــــــرد

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

فِڪــرِ تــو رآ
פَــتـــے בَر میـــآטּ פֿَـــنـבه هــآیَـــم نمـــیتوانــم پِنهــــآטּ ڪُنَـــم ,
هَــر چِقَـــבر ڪــہ میـــפֿَــنـבَم,
بــآز غَـــمِ نَـــبـوבَטּ تــو [ פֿُــوבنمـــآیــــے ] میــڪـنـב .......

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

تنهايے ...
قشنگتريـטּ ـ و بي منت تريــטּ حس دنياست
چوטּ براے داشتنش
نياز به هيچکس ندارے ...

نگـــــــران نباش،
حــــال مـــن خـــــــوب اســت
بــزرگ شـــده ام ...
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای " نبــودنـت " تنگ نشــــود . . .
راســــــتی، دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام ...
" حــــال مـــن خـــــــوب اســت " ...
خــــــوبِ خــــوب

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطـرنجی هـم در مــیان نـــبـود ! ایـن وســط فــقط
یـک دل بـــود ...کـه دیگــر نـیست ...!!!

♖♘♗♕♔♗♘♖

♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜

بــعــضــي هـا فــقــــط رهــگــذرنــد
از هــمــان اول
مي آيــنــد کــه بــرونــد
مي آيــنــد کــه نــمــانــنــد
يــادت بــاشــد
هــيــچ وقــت دل نــبــنــدي بــه بــودنــشــان
چــون وقــتــي بــرونــد
تــو مــي مــانــي و دلــي کــه
ديــگــر تــا ابــد
دل نــمــي شــود بــرايــت

میبخشم کسانی راکه هرچه خواستند بامن بادلم
وبااحساساتم کردند،ومرا
در دوردست خودم تنها گذاشتند،ومن امروز به پایان خودم
نزدیکم،پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم
آهی نکشم برای کسانی که دلم راشکستند!

تک ستاره عاشق ...

ما را در سایت تک ستاره عاشق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 21:16

صفحه بندی